Opsigelse og tilbagelevering

Opsigelse

 

Hvordan opsiger jeg mit Bilabonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit Bilabonnement skal du klikke her, hvorefter du vil blive spurgt til din e-mail og dit ordrenr. Såfremt du har indtastet dette, skal du herefter vælge en tilbageleveringstid hos et FDM center nær dig og derefter angive datoen. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på opsigelsen via mail. Du vil blive opkrævet fuld betaling for den sidste kalendermåned. Herefter vil vi refundere din merbetaling.

Er der nogen opsigelsesvarsel?

Ja, du kan opsige med kun 1 måneds varsel. (pga. den 3 måneders bindingsperiode dog først når du har haft dit Bilabonnement i 2 måneder)

Er der nogen bindingsperiode?

Ja, der er 3 måneders binding.

Hvor skal jeg aflevere bilen?

Du skal aflevere bilen hos dit nærmeste FDM-center. Bilen skal tilbageleveres rengjort og i samme tilstand som ved udleveringen. Du vil få tilsendt oplysninger herom, når du opsiger dit Bilabonnement.  

Hvad skal jeg gøre, hvis der sker en skade på bilen?

Så skal du downloade en skadeanmeldelse her, udfylde den og sende den til bilabonnement@claimscorpnetwork.com. Du kan også ringe på tlf. 70 22 60 61, hvis du har brug for hjælp. Ved reparation af stenslag kan du blot få det lavet på et autoriseret værksted, uden at udfylde skadeanmeldelse - og indsende regningen til ovennævnte e-mail.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev