Oftest stillede spørgsmål

Kan jeg få anhængertræk på bilen? Hvad gør jeg, hvis bilen skal med til udlandet?

 

Er der udbetaling eller depositum forbundet med abonnementsaftalen?

Der er hverken udbetaling eller depositum dit bilabonnement.

Kan jeg bestille en bil med anhængertræk?

Hos Bilabonnement har vi få biler med anhængertræk. Det vil fremgå i bilbeskrivelsen af bilen, om der er anhængertræk på bilen. Alternativt, kan du montere anhængertrækket på selv.

Vi gør dig opmærksom på, at bilen i disse tilfælde enten skal leveres tilbage med anhængertrækket på, eller du skal afmontere anhængertrækket, så alt er reetableret ved indlevering af bilen. Er der spor af anhængertrækket, vil dette blive behandlet på lige fod med andre skader, der kan være forekommet i din abonnementsperiode.
Bemærk: montering og afmontering af anhængertræk skal foregå hos et autoriseret værksted.
For montere dit anhængertræk på bilen bedes du kontakte et autoriseret værksted. Forhandleren skal kontakte Jyske Finans på regattest@jyskefinans.dk for at få fat på registreringsattesten, så det er muligt at registrere trækket på registreringsattesten.

 

Kan jeg tage min abonnementsbil med på ferie, og hvad skal jeg være opmærksom på, hvis jeg gør?

Som abonnent har du muligheden for at tage din bil med til udlandet, såfremt der ikke er tale om et permanent udlandsophold. Bilen må ikke komme med uden for EUs grænser.

 

Registreringsattest

Hvis du tager din bil med til udlandet, skal du have bilens registreringsattest med. Du kan bestille din registreringsattest her: regattest@jyskefinans.dk

Registreringsattesten sendes pr. brev, og vi anbefaler derfor at bestille den i god tid inden din ferie.

 

Akut hjælp i udlandet

Har du brug for akut hjælp, mens du er i udlandet kontakt SOS Internationals Vagtcentral på: +45 70105052

Du kan også vælge at downloade appen ’Det røde kort’, så SOS International kan spore din position i tilfælde af uheldet skulle være ude.

Kan jeg købe min abonnementsbil efter endt abonnementsperiode?

Hvis du ønsker at købe din bil efter endt abonnementsperiode, bedes du kontakte support@bilabonnement.dk for at få et tilbud på bilen.