Vilkår

Vilkår for Bilabonnement.dk

 

§ 1 – Ydelser og services

1.  Bilabonnement A/S er en online platform, som leverer biler på abonnementsbasis. Bilabonnement samarbejder med flere forskellige udleveringssteder, hvorfra bilerne vil blive udleveret. Relevante informationer om den enkelte bil vil altid vil være oplyst, herunder mærke, model, variant, udstyr m.m.

 
2.  Der vil altid være et fast antal fri km. inkluderet som startpakke i Abonnementet. Udover det faste antal fri km. vil det til hver en tid være muligt at tilkøbe ekstra km-pakker ved enten at skrive til support@bilabonnement.dk eller ved at kontakte Bilabonnement pr. telefon på 89 88 50 80. Endvidere vil Abonnenten hver måned modtage en SMS fra Bilabonnement, hvor Abonnenten vil blive bedt om at indtaste aktuel km. stand. På baggrund af de indtastede oplysninger om Abonnentens kørselshistorik, vil Bilabonnement automatisk beregne, om det kan betale sig at tilkøbe ekstra km. (og hvor mange) og Abonnenten vil modtage et link til at købe dem. Prisen på de forskellige ekstra km. pakker, vil til enhver tid fremgå på hjemmesiden og på ordrebekræftelsen. Beløbet for ekstra tilkøbte km. vil blive opkrævet på den følgende måneds opkrævning og indtil Abonnementet opsiges. Hvis Abonnenten overskrider det aftalte km. forbrug og ikke har tilkøbt de nødvendige ekstra km-pakker, vil Bilabonnement foretage opkrævning for overkørte km. med den takst, som er angivet nedenfor i § 14, pkt. 6. 

 
3. Bilabonnement stiller, via tredjepart, en online afsætningskanal for brugte biler til rådighed, som giver Abonnenten mulighed for at afsætte sin bil, samtidig med at Abonnementet træder i kraft. Eftersom salg af den brugte bil udelukkende er en service, som Bilabonnement formidler adgang til for en tredjepart, fraskriver Bilabonnement sig ethvert ansvar for pris, rettigheder, regler m.m. Kunden har til enhver tid ret til at takke nej til at få solgt bilen igennem denne kanal.

§ 2 - Ejendomsret

1.   Bilen er finansieringsselskabets ejendom. Abonnenten har alene en brugsret til bilen på de i denne aftale fastsatte betingelser. Abonnenten er uberettiget til at sælge, pantsætte eller på anden måde råde retligt over bilen. 

2.   Typebetegnelser, fabrikationsnumre og lignende, der tjener til identifikation af bilen, må ikke fjernes.

3.   Finansieringsselskabet kan kræve bilen forsynet med skilte og mærker, der angiver finansieringsselskabets ejendomsret. 

4.   Ved registrering af bilen i Motorkøretøjsregisteret angives finansieringsselskabet som ejer og Abonnenten som bruger.

5.   finansieringsselskabets ejendomsret omfatter tillige udstyr, der indføjes i eller erstatter dele af bilen.

6.   Bilabonnement og finansieringsselskabet har til enhver tid ret til at besigtige bilen.

7.   Abonnenten har hverken ret eller pligt til at overtage bilen ved aftalens ophør.

§ 3 – Forsikring

Kasko- og ansvarsforsikring er obligatorisk og inkluderet i den månedlige abonnementsopkrævning. Det er en forudsætning for forsikringsdækning, at den daglige bruger er Abonnenten og at denne har et gyldigt dansk kørekort og dansk bopælsadresse. Desuden må Abonnenten ikke være opsagt / pålagt skærpede vilkår inden for det seneste år, være registreret i RKI, stå registreret på en beskyttet adresse, eller have verserende skadesager i andet forsikringsselskab. Din selvrisiko, som abonnent, er 5.000 kr. pr. skade. Ved anden fører af køretøjet end abonnenten, gælder dobbelt selvrisiko - dog ikke, hvis føreren er abonnentens ægtefælle/samlever. Abonnenten hæfter for selvrisiko over for Bilabonnement A/S. Bilen må ikke bruges til kørsel af erhvervsmæssig karakter, såsom vare- og/eller godstransport. De nøjagtige vilkår for forsikringen findes her

§ 4 - Brugsret

1.   Bilen må lejlighedsvis udlånes eller overlades til tredjemand. Bilen må ikke udlejes. Abonnenten skal altid sikre, at føreren er fyldt 24 år og har gyldigt kørekort. 

2.   Bilen må ikke permanent anvendes uden for Danmarks grænser. 

3.   Bilen må ikke ændres, omdannes eller udskiftes. Abonnenten kan dog foretage dekorering / reklameindpakning af køretøjet for egen regning og risiko, mod at bilen ved aftalens udløb, tilbageleveres i original stand uden spor af den foretagne dekoration / reklame.

§ 5 – Abonnementsydelsen og elektronisk kommunikation

1.  Som vederlag for brugen af bilen betaler Abonnenten en abonnementsydelse, hvis størrelse og forfaldstid fremgår af ordrebekræftelsen, som modtages pr. e-mail.

2.  Abonnenten skal betale førstegangsydelsen (også kaldet den forholdsmæssige afgift), der er beregnet online på Bilabonnement.dk  Beløbet skal betales online via Dankort, VISA, MasterCard, Mobilepay eller via bankoverførsel. Ved kortbetaling vil beløbet blive reserveret på Abonnentens konto indtil vedkommende er blevet kreditgodkendt, hvorefter beløbet vil blive hævet. Skulle Abonnenten, mod forventning, ikke blive kreditgodkendt, vil reservationen af beløbet blive ophævet. Tilkøb af en ekstra ydelse i form af ex. vinter- eller sommerdæk, ekstra km. eller en højere forsikringsydelse (personer under 24 år), vil blive opkrævet som et restbeløb sammen med opkrævning af den første abonnementsydelse.

Abonnenten skal oplyse sit bankregistrerings- og kontonummer som tilladelse til oprettelse af Betalingsserviceaftale. Abonnenten skal sørge for betaling på anden vis, indtil betaling fremgår af Betalingsserviceoversigten

Al korrespondance fra Bilabonnement A/S og finansieringsselskabet sendes til Abonnentens e-boks eller via e-mail. Ved indgåelse af aftalen bekræfter Abonnenten, at denne har en aktiv e-boks, og at Bilabonnement A/S og finansieringsselskabet kan sende dokumenter, fakturer m.v. vedrørende Abonnementsforhold til e-boksen. Såfremt det af tekniske årsager er nødvendigt, vil fremsendelse ske via e-mail eller med almindelig post.

3.  Abonnementsaftalen igangsættes på den aftalte leveringsdato. Abonnementsydelsen opkræves månedligt forud. Abonnenten er pligtig til at sikre, at der er dækning for den månedlige abonnementsydelse.

4.  Den første opkrævning vil være beregnet som: Den første hele måneds betaling (forud) plus evt. ekstra tilkøb jf. pkt. 2.

5.  Ved forsinket betaling af abonnementsydelsen eller andre skyldige ydelser i henhold til Abonnementsaftalen betales morarente samt påkravsgebyr i overensstemmelse med rentelovens bestemmelser herom.

6.  Bortkomst eller beskadigelse af Abonnementsbilen ved en begivenhed, der ikke beror på Bilabonnements forhold, fritager ikke Abonnenten fra at betale abonnementsydelsen.

 

§ 6 – Udlevering

1. Abonnenten skal hente bilen personligt, idet Abonnenten ved udlevering af bilen skal fremvise gyldigt kørekort og sygesikringskort samt ordrebekræftelse.

2. Ved udlevering af bilen skal Abonnenten straks undersøge bilen på forsvarlig måde og signere for udleveringen. Opdager Abonnenten, at der er fejl eller mangler ved bilen ved undersøgelsen, skal dette oplyses til Udleveringsstedet.

3.  Konstaterer Abonnenten efter bilens overtagelse, at bilen trods godkendelsen ikke var kontraktmæssig ved leveringen, skal Abonnenten reklamere over for Bilabonnement straks efter fejlen/manglen blev opdaget. Abonnenten skal underrette Bilabonnement om alle forhold af betydning for gennemførelsen af et eventuelt krav mod leverandøren af bilen.

§ 7 – Opsigelse

1.  Abonnementet er indgået med virkning fra den i ordrebekræftelsen angivne dato. Abonnementet kan efter to måneder opsiges med én måneds varsel til udgangen af en måned. Bindingsperioden er således på tre måneder.  

2. Opsigelsen skal ske ved at klikke her

3. Bilabonnement A/S kan kræve bilen udskiftet med to måneders varsel. Abonnenten vil på denne måde få udskiftet sin bil til en bil af minimum samme art, brugbarhed og godhed. Abonnenten er forpligtet til at aflevere den nuværende bil og få den udskiftet til den anden hos Udleveringsstedet. Udskiftningen vil ikke være forbundet med ekstra omkostninger for Abonnenten.

§ 8 – Bilabonnements ansvar

 1.   Abonnenten har inden Abonnementsaftalens indgåelse udvalgt bilen og godkendt fabrikat, leveringsbetingelser, specifikationer samt Abonnementsaftalens indhold.

2.   Bilabonnement A/S hæfter for rettidig levering og mangler ved bilen. 

3.   Abonnenten er forpligtet til at acceptere afhjælpning fra Bilabonnement A/S' leverandører. Bilabonnement A/S er berettiget til at vælge at udskifte bilen med en anden bil af samme art, brugbarhed og godhed. Abonnentens afsavn af bilen i op til 3 hverdage pga. afhjælpning påvirker ikke Abonnentens forpligtelse til at betale Abonnementsydelsen. Varer afhjælpningen mere end 3 hverdage, skal Bilabonnement A/S efter eget valg enten godskrive Abonnenten Abonnementsydelsen i den periode afsavnsperioden varer mere end 3 hverdage eller stille en anden bil til rådighed for Abonnenten. 

4.   Med mindre der er tale om grov uagtsomhed eller forsæt fraskriver Bilabonnement A/S sig ansvaret for ethvert tab, direkte eller indirekte, herunder men ikke begrænset til alternativ transport, afsavn, tidstab, driftstab, tab af goodwill, tab af forretning eller andre følgeskader, som forsinkelse eller mangler ved bilen måtte udløse hos Abonnenten. 

5.  Bilabonnement A/S er ikke ansvarlig for force majeure, herunder men ikke begrænset til nedbrud i eller manglende adgang til IT systemer, beskadigelse af data, hærværk og tyveri samt andre begivenheder, som ligger uden for Bilabonnement A/S' kontrol, og hvad enten begivenheden rammer Bilabonnement A/S selv eller en underleverandør.

6.   I det omfang Bilabonnement A/S måtte hæfte for produktansvar, påtager Bilabonnement A/S sig ikke yderligere forpligtelser over for Abonnenten, end hvad der følger af lovgivningens ufravigelige bestemmelser. I det omfang det er muligt at begrænse ansvaret, hæfter Bilabonnement A/S således ikke for skade på fast ejendom eller løsøre, ligesom Bilabonnement A/S ikke er ansvarlig for afsavn, tidstab, driftstab, tab af goodwill, tab af forretning eller andre følgeskader.

§ 9 – Abonnentens ansvar

1.   Abonnenten er ansvarlig for, at såvel private som offentlige forskrifter, der gælder for benyttelse af bilen, overholdes, og at fornødne tilladelser indhentes. Abonnenten bærer risikoen for, at de fornødne tilladelser kan opnås og ikke tilbagekaldes.

2.   Abonnenten friholder Bilabonnement A/S for ethvert ansvar, Bilabonnement A/S måtte ifalde over for tredjemand, hvad enten der er tale om det offentlige eller private, på grund af den brug, Abonnenten gør af bilen, herunder at forskrifter ikke er iagttaget eller tilladelse ikke er indhentet. Det gælder eksempelvis skyldige parkeringsafgifter, fartbøder ol., der af myndighederne og andre kan kræves betalt af Abonnenten eller bilens bruger. Disse viderefaktureres til Abonnenten af Bilabonnement A/S og opkræves via Abonnentens PBS aftale, og pålægges en administrations afgift på kr. 187,50.

3.   Det er abonnentens eget ansvar at bestille tid hos Euromaster for hjulskift (vinter/sommerhjul). Abonnenten modtager sms med bekræftelse på at Euromaster er klar til at modtage bestilling på hjulsift. Efter endt periode af abonnements perioden, skal bilen afleveres med de senest påsatte hjul/dæk. Ydelsen for vinterdæk betales forholdsmæssigt ved start af aftalen og ved slut betales hele måneden.

§ 10 – Vedligeholdelse

1. Abonnementsaftalen er inklusiv serviceaftale omfattende udførelse af regelmæssige serviceeftersyn efter fabrikantens forskrifter jf. bilens servicebog. 
Øvrige reparationer og service er for Abonnentens egen regning. 

2. Abonnenten skal indlevere bilen til service iht. bilens servicebog, når servicelampen lyser, eller hvis bilen bliver omfattet af en fabriksindkaldelse og skal herudover for egen regning vedligeholde bilen, således at den til enhver tid er i god og brugbar stand og ikke udviser anden forringelse end, hvad der følger af almindeligt slid og ælde.

3. Abonnenten skal ved vedligeholdelse og reparationer i øvrigt nøje overholde de herfor gældende forskrifter, som angivet i instruktionsbøger og lignende materiale fra fabrikanten.

4. Såfremt bilen i Abonnementsperioden skal have udført service under serviceaftalen eller på basis af en fabriksindkaldelse, kontaktes Bilabonnement A/S for anvisning af nærmeste autoriserede værksted, inden arbejde igangsættes.

5. Bilabonnement A/S sender en notifikation via e-mail til Abonnenten, når bilen senest skal til serviceeftersyn i henhold til servicebogen, eller hvis bilen er omfattet af en fabriksindkaldelse. Nærmeste autoriserede værksted samt kontaktdetaljer vil indgå i denne notifikation. 

6. Det er Abonnentens ansvar at overholde fristerne for alle serviceeftersyn. Hvis Abonnenten ikke overholder fristerne for serviceeftersyn, vil der blive opkrævet et strafgebyr på 2000 kr. for hvert serviceeftersyn, der ikke er overholdt.

7. Ved reparation og vedligeholdelse, som ikke er omfattet af Abonnementet, skal Abonnenten sikre, at der altid anvendes de af fabrikanten foreskrevne reservedele eller dele af tilsvarende kvalitet og at reparation og vedligeholdelse foretages på et kvalificeret værksted.

§ 11 – Risiko

1.   Abonnenten bærer risikoen for bilens ødelæggelse, forringelse, beskadigelse eller bortkomst, herunder tyveri, fra udleveringen af bilen og frem til det tidspunkt, hvor bilen på rette måde er leveret tilbage til Bilabonnement A/S. Abonnenten hæfter således for udgifter udløst af skader, hændeligt uheld, tyveri mv. i det omfang hændelsen ikke er dækket af de jf. § 3 eller § 4 tegnede forsikringer. 

2.   Hvis bilen kan repareres, påhviler det Abonnenten at iværksætte reparation af denne for egen regning, i det omfang reparationen ikke er dækket af forsikringen. 

3.  Hvis bilen ødelægges eller forringes – uanset af hvilken årsag – skal Abonnenten straks underrette Bilabonnement A/S herom.

§ 12 – Oplysningspligt

Abonnenten skal ved ændring af forretningssted/bopæl/e-mail/mobiltelefonnummer straks skriftligt underrette Bilabonnement A/S. Underretning skal ske skriftligt via e-mail til support@bilabonnement.dk eller ved at kontakte Bilabonnement A/S telefonisk på tlf. 89 88 50 80. Abonnenten bærer ansvaret for, at meddelelser ikke kommer frem, hvis Abonnenten har forsømt at give meddelelse om ændringer.

§ 13 – Misligholdelse

1.   Bilabonnement A/S kan uden varsel ophæve Abonnementsaftalen og kræve erstatning for sit tab, herunder udgifter, som Bilabonnement A/S måtte have afholdt, såfremt Abonnenten væsentligt misligholder sine forpligtelser ifølge Abonnementsaftalen. Herunder men ikke udtømmende at Abonnenten:

a. undlader at betale forfaldne Abonnementsydelser eller andre skyldige beløb – herunder også beløb, der ikke er en del af Abonnementetsydelsen, men hvor Bilabonnement A/S hæfter for Abonnentens evt. manglende betaling, herunder bøder og parkeringsafgifter, senest otte dage efter forfaldstid.
b. går konkurs, og boet ikke inden otte dage efter at have modtaget opfordring indtræder i Abonnementsaftalen og stiller fornøden sikkerhed.
c. iværksætter en ikke-anmeldt betalingsstandsning eller bliver taget under rekonstruktions-behandling, medmindre der med rekonstruktørens samtykke rettidigt er afgivet erklæring om videreførelse af Abonnementsaftalen efter konkurslovens regler;
d. forsømmer at vedligeholde Abonnementsbilen eller undlader behørig reparation af den.
e. nægter Bilabonnement A/S eller finansieringsselskabet adgang til at besigtige Abonnementsbilen. 
f.  anvender bilen i strid med de love, forskrifter og instruktioner, der gælder for sådant brug, eller undlader at indhente de fornødne offentlige tilladelser.
g. undlader at signere leverancegodkendelsen.
h. Overlader brugen af bilen helt eller delvist til andre end de i § 4 godkendte personer. 
I de under pkt. d - g nævnte tilfælde kan aftalen kun hæves, såfremt Abonnenten ikke senest otte dage efter at være blevet opfordret skriftligt hertil har bragt misligholdelsen til ophør.

§ 14 – Tilbagelevering og opgørelse i forbindelse med aftalens ophør

Ved aftalens ophør, hvad enten det skyldes ophævelse eller opsigelse gælder følgende:

1.   Ved Abonnementsperiodens ophør skal Abonnenten aftale tid til en gennemgang af bilen hos en af Bilabonnement A/S udpeget fagmand. Abonnenten kontaktes pr. e-mail med detaljer omkring aflevering samt aftale om afleveringstidspunkt. E-mail kan blive afsendt fra en af Bilabonnement A/S' partnere. Der udfærdiges en afleveringsrapport om afvigelser i bilens kosmetiske stand, som ligger udover normalt slid, på baggrund af de af FDM udarbejdede og til enhver tid gældende retningslinjer, herunder med angivelse af; stenslag/revner i glas, ridser i lak (der ikke kan poleres væk), ridser/huller/buler i interiør, skader, eftermontering af ekstraudstyr, reklamelabels og lignende, ruder og dæk, samt hvorvidt kabinen er medtaget af røg eller anden lugtgene. 

2.    Abonnenten er berettiget til at deltage i gennemgangen af bilen. Efter gennemgangen af bilen udarbejdes en opgørelse i henhold til FDM-rapporten. Forhold der ikke kan karakteriseres som almindeligt slid, vil blive opgjort og opkrævet af Abonnenten.

3.   Bilen afleveres i rengjort og vasket stand og tømt for private effekter. Bilen skal indeholde alle nøgler og eventuelle nøglekort, eventuelle radiokoder, servicebog, instruktionsbøger og original registreringsattest samt ekstraudstyr, der måtte være omfattet af Abonnementsaftalen. Dækdybden på alle dæk skal være lovlige.

4.   Eventuelle reklamationer skal være anmeldt til Bilabonnement A/S inden aftalens udløb. 

5.   Foreskrevne serviceeftersyn i henhold til bilens servicecomputer og/eller servicebog skal foretages inden aftalens udløb .
      Abonnenten vil ud over den bod, som bliver opkrævet jf. § 10, pkt. 6 blive holdt ansvarlig for eventuelle følgeskader af manglende overholdelse af serviceintervaller og fabriksindkaldelser, herunder for bortfald af garanti. 

6.  Antallet af inkluderede km vil fremgå på Abonnentens ordrebekræftelse opdateret med eventuelle tilkøbte km-pakker. Overskridelse af aftalt kilometerforbrug medfører opkrævning for yderligere afskrivning og servicebehov. Overskridelse af km-forbrug vil som følge heraf blive takseret fra 1,50 kr./km.

7.   Såfremt gennemgang af bilen har påvist skader, der dækkes af bilens kaskoforsikring, er Abonnenten forpligtet til at dokumentere, at der er indsendt skadesanmeldelse. Det påhviler Abonnenten at betale for reparation/udskiftning af ikke-forsikringsgodkendte skader. 

8.   Såfremt der er skyldigt beløb som følge af skader, herunder følgeskader, manglende service eller overkørte kilometer, som Abonnenten hæfter for, fakturerer finansieringsselskabet Abonnenten og foretager opkrævning via PBS. 

Såfremt Abonnenten får et tilgodehavende hos Bilabonnement A/S, vil udbetaling heraf ske til Abonnentens NemKonto. Abonnenten har mulighed for at vælge, om denne ønsker at modtage udbetalingen på en anden konto end NemKonto ved at rette henvendelse til Bilabonnement A/S på support@bilabonnement.dk og oplyse til hvilken konto.

§ 15 - Lovgivning

Bilabonnement A/S' ydelser leveres i overensstemmelse med dansk lov og uoverensstemmelser der ikke kan løses i mindelighed afgøres efter dansk ret og efter Bilabonnement A/S' valg ved Glostrup Ret eller ved Abonnentens hjemting.

§ 16 – Privatlivspolitik

Bilabonnement A/S indsamler oplysninger om Abonnenterne i forbindelse med køb af Abonnement og tilmelding til Bilabonnement A/S' nyhedsbrev. 
Som forudsætning for at indgå en aftale, har Bilabonnement A/S brug for følgende data: Fornavn, efternavn, adresse, postnummer, by, mobiltelefonnummer, e-mail adresse, CPR-nummer samt bankregistrerings- og kontonummer. Registreringen af disse personoplysninger sker med det formål at sikre Abonnementaftalens opfyldelse. Personoplysningerne registreres af Bilabonnement A/S som dataansvarlig og videregives til Bilabonnement A/S' samarbejdspartnere, finansieringsselskabet og Ensured, med henblik på finansiering og forsikring af bilen. Ved at tegne et Abonnement hos Bilabonnement giver Abonnenten samtykke til, at disse  personoplysningerne må videregives til Bilabonnement A/S' samarbejdspartnere. Yderligere må Bilabonnement A/S og de nævnte samarbejdspartnere udveksle oplysninger med SKAT til brug for indregistrering af bilen, betaling af registreringsafgift mv.

§ 17 – Markedsføring

Bilabonnement A/S indsamler yderligere oplysninger om Abonnenten i forbindelse med køb af Abonnementet og tilmelding til Bilabonnement A/S' nyhedsbrev i form af fornavn, efternavn, adresse, postnummer, by, mobiltelefonnummer, e-mail adresse, alder, bilmodel samt informationer indsamlet via cookies. Som Abonnent hos Bilabonnement A/S giver Abonnenten samtykke til at modtage Bilabonnement A/S' regelmæssige nyhedsbreve per e-mail og SMS med relevante nyheder, information, servicemeddelelser, gode tilbud, konkurrencer og anden markedsføring af varer og ydelser fra Bilabonnement A/S. Desuden giver Abonnenten samtykke til, at Bilabonnement A/S videregiver disse oplysninger til Bilabonnement A/S' koncernforbundne selskaber, som ligeledes vil behandle og opbevare oplysningerne med henblik på brug til markedsføring.
Abonnenten kan til enhver tid afmelde disse markedsføringsinformationer i nyhedsbrevet.

§ 18 – Fortrydelseret og købelov

Fortrydelses- og returretten på 14 dage gælder ifølge forbrugeraftaleloven ikke ved indgåelse af Abonnementsaftaler af denne type.  
Købeloven gælder ikke ved indgåelse af Abonnementsaftaler af denne type.

§ 19 – Klager

Klager over Bilabonnement A/S skal rettes skriftligt direkte til Bilabonnement A/S, Danneskiold-Samsøes Allé 41, 1434 København K eller via e-mail på support@bilabonnement.dk Bilabonnement A/S har et mål om at træffe afgørelse i sagen senest 3 måneder efter, at klagen er indgivet.

Herudover henvises til Forbrugerklagenævnet. Konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby. Website: www.forbrug.dk.

§ 20 – Kontaktoplysninger

Adresse: Bilabonnement A/S, Danneskiold-Samsøes Allé 41, 1434 København K
Telefon: 89 88 50 80. Åbningstider - se her
E-mail: support@bilabonnement.dk 

§ 21– Cookie politik

Bilabonnement A/S anvender cookies for at sikre den bedst mulige oplevelse af Bilabonnements website. Ved at bruge siden, accepterer Abonnenten brugen af cookies. Læs mere om Bilabonnement A/S' cookie politik her

§ 22 – Ophør eller opsigelse af aftalen

Ved Abonnementsperiodens ophør eller ved opsigelse efter bindingsperiodens ophør frameldes din betaling til PBS automatisk, hvis bilen tilbageleveres uden overkørte km og uden skader.

§ 23 - Ændring af vilkår og gebyrer

Bilabonnement A/S kan ændre disse Abonnementsvilkår, særskilte vilkår og betingelser samt Abonnementsafgifter, gebyrer og afgifter ved et varsel på mindst 1 måned. Det betyder, at Abonnenten har mulighed for at opsige sit Abonnement inden ændringerne træder i kraft. Ændringerne varsles via e-mail til Abonnentens e-mailadresse og på hjemmesiden. Yderligere kan Bilabonnement A/S ændre Abonnementsafgiften, såfremt der sker væsentlige ændringer i forsikringspræmien eller den grønne afgift. 
Ændringer, der forbedrer Abonnentens vilkår, kan gennemføres uden varsel ved at opdatere hjemmesiden.
Ændring af gebyrer, herunder gebyrer på betalingskort mv. kan gennemføres uden varsel og kan findes på hjemmesiden.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev